Minikursus økonomi, jura og forsikring

Kurset er for iværksættere og nyere opstartede virksomheder.

4 kaffekopper, 4 skilte, på skiltene står der "Forsikring", "bank", "Advokat" og "Revision"

Er du som iværksætter eller allerede etableret virksomhedsejer lidt usikker på, hvordan du skal håndtere f.eks. skat og moms, beregning af priser, salgs- og leveringsbetingelser, kontrakter, forsikringer m.m.

Så er dette minikursus lige det, du står og mangler!

På en levende og forståelig måde tager en revisor, en advokat eller jurist, en bankrådgiver og en forsikringsrådgiver udgangspunkt i dine spørgsmål og udfordringer. Så vil du have styr på de økonomiske og juridiske aspekter i din kommende virksomhed så skulle du tilmelde dig denne unikke mulighed.
Kurset er fleksibelt forstået på den måde at vi prioritere nedenstående emner efter deltagernes ønske og behov.

Emner på dagen

  • Skat & moms
  • Handels- og leveringsbetingelser
  • Salgs- og købskontrakter
  • ApS eller måske en personligt eget virksomhed
  • Hvordan forsikrer jeg mig tilstrækkeligt
  • Ansættelser og kontrakter

Tidspunkt

Dette kursus afholdes 3 gange årlige. Næste gang er d. 20/10-2020

Varighed

2 timer fra kl. 16.00-18.00

Sted

Mødelokalerne 2. sal på Nyborg Rådhus.

Pris

Gratis for dig der bor og/eller har virksomhed i Nyborg Kommune, men ved afbud senere end 24 timer før eller udeblivelse fakturere vi med et ”no show gebyr” på 150,-

Tilmelding

Du kan tilmelde dig på e-mail: stb@nyborg.dk

Du kan høre mere ved at kontakte chefkonsulent, Stig Bøgh, på tlf. 6333 8094

Sidst opdateret 11. juni 2020